VaultSafeUall

Wednesday 23 November 2011

PEMUDA BN UMPAN PENGUNDI MUDA


Pemuda BN  tidak ketinggalan mengumpan pengundi muda. Menurut ahli exco pemuda UMNO, Jamawi Jaafar, pemuda BN telah banyak membuat program termasuk BN Youth Job Fair yang memberi peluang pekerjaan kepada golongan muda.

“Paling terbaru BN Youth Music diadakan untuk pertandingan muzik menggunakan media sosial seperti you-tube dan facebook. Anak-anak muda hanya perlu upload video mereka ke www.bnyouthmusic.com,” katanya yang juga pengerusi biro kebudayaan pemuda UMNO.

Katanya, banyak lagi usaha mendekati anak-anak muda sedang dilaksanakan termasuk mewujudkan kelab-kelab motor untuk mengurangkan mat rempit serta memberi latihan kemahiran kepada generasi muda di pusat giat mara di seluruh negara.

Kelmarin Pengerusi BN, Datuk Seri Najib Tun Razak telah menemui sayap pemuda dan puteri UMNO di PWTC untuk menyuntik semangat kepada  generasi muda supaya mereka terus bersama BN.
Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin berkata acara yang julung kali diadakan sebelum Perhimpunan Agung Umno itu merupakan permintaan khusus kedua-dua sayap parti untuk memberi suntikan motivasi memandangkan pengundi muda adalah faktor penentu dalam pilihan raya umum akan datang.
Pemuda dan Puteri melancarkan slogan baru “BN Pilihan Orang Muda” sebagai identiti baru pergerakan itu dalam usaha memberi lebih pilihan kepada pengundi sasar menjelang pilihan raya umum akan datang.

No comments:

Post a Comment