VaultSafeUall

Monday 4 July 2011

KALAU AMBIGA TETAP BERDEGIL

Kalau Ambiga tetap berdegil meneruskan perhimpunan haram pada 9 Julai ini maka sewajarlah beliau ditembak. Habis cerita. Tak payah tangkap bawah ISA. tembak sahaja keling itu.

Lucut kerakyatan pun tak ada makna juga selagi keling pariah itu masih hidup. Oleh itu wahai ahli Perkasa cari jalan untuk tembak pariah itu supaya Malaysia aman dari demonstrasi Bersih lagi.

Melampau sangat keling itu. Inilah keling yang tidak sedar diri. Duduk di Tanah Melayu nak jadi raja pula. Silap kita beri warganegara kepada keling dan cina ketika menuntut kemerdekaan dulu. akhirnya mereka nak jadi tuan kita pula sedangkan siapa tuan di negara ini kalau bukan orang Melayu. Sebab itu ada istilah ketuanan Melayu kerana Melayu adalah tuan di negara ini. Mana ada istilah ketuanan Cina atau ketuanan India.

Kita semua orang melayu sudah bosan dengan cerita Ambiga. Seolah-olah dia jadi hero pula. Inilah peguam yang bodoh. Lima negeri pembangkang menang dalam pilihanraya umum 2008 masih mengatakan SPR tidak adil. Kalau SPR tidak adil, semua negeri BN menang.

No comments:

Post a Comment