VaultSafeUall

Tuesday 12 July 2011

MASUK POLITIKLAH

Kalau minat politik, masuk politiklah. jangan berselindung di sebalik Bersih wahai si pundek Ambiga.Bodoh punya lawyer. Dah dapat peluang jumpa Agong tapi tak serah memorandum. Sebaliknya buat perhimpunan haram di Stadium Merdeka.

Bila polis halang mereka ke stadium marah polis pula. Padahal polis sudah nasihat supaya berhimpun di Stadium Melawati Shah Alam mereka buat tak dengar. Atau mereka sudah pekak.

Kata perhimpunan Bersih tetapi ramai pemimpin pembangkang yang hadir. Jadi siapa peralat siapa? Ternyata Bersih diperalatkan oleh parti pembangkang.Yang peliknya pemimpin Melayu yang bodoh hadir. Lihat Lim Kit Siang, Lim Guan Eng tak hadir. Mana pergi Karpal Singh? Mereka tak hadir kerana mahu lihat orang Melayu dari Bersih berlawan dengan polis.

Tahniah si pundek Ambiga kerana berjaya mengumpulkan orang melayu yang bodoh menentang polis. Bila polis berkasar, kata polis jahat sedangkan pihak mereka yang buat provokasi.

Kalau awak berani Ambiga bertandinglah pada pilihanraya umum akan datang di parlimen Semberong menentang Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishamuddin tun Hussein. jangan jadi betina bacul!

No comments:

Post a Comment